30è aniversari del Ball de Diables de Tarragona


Ha passat gairebé un any des de que l'Ana Tellaetxe em va donar la gran notícia de que el meu disseny havia estat triat d'entre més de 20 propostes per renovar el vestuari del Ball de Diables de Tarragona. 




Costa molt resumir en quatre línies les sensacions i emocions viscudes durant aquests dies, simplement ha estat increïble
Increïble veure com els personatges que vaig crear poc a poc sobre uns fulls de paper s'han convertit en 44 petits i grans diables que han sapigut fer gaudir a tota una ciutat amb els seus timblals, carretillades i Balls Parlats.






Són molts els agraiments que m'agradaria dedicar, però hi ha hagut una persona que ha estat indispensable per mi, l'Ana Tellaetxe. Gràcies per haver-me aportat la calidesa i llibertat necessària que tot creatiu necessita per fer una feina ben feta. I a la resta, gràcies per haver-me fet sentir com a casa des del començament.

Salut i carretilles!



7 comentarios:

  1. Bé nena, enhorabona per la feina feta! Són ben xulos!! penjaràs fotos??? Per cert Tamara, tinc al cap una cosa que em vas demanar fa temps, no me n'oblido! El que passa és que li demanaré a la meva profe que m'ajudi quan comenci el curs! :P

    Petons!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies guapa! Pues m'agradaria molt poder penjar fotos però no en tinc de meves, aquesta Santa Tecla és la més intensa que he viscut mai, a part de fer els vestits també sóc diable al Ball! Espero poder fer-ne alguna més endevant :)
    Encara penses en el moneder?!??! Ets una crack! jajaja Si necessites un avanç econòmic m'ho fas saber eh?

    Un petonet maca!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ai, jo pensava que si mai en faig un al teu gust.. podriem fer un trueque! petonet :*

      Eliminar
    2. Me parese bien! Si mai veus o vols algo que pugui fer m'ho dius! ;)

      Eliminar
  3. Felicitats Tamara, ja veuras, aquesta experiència és un bon inici en el teu llarg camí d'il.lustradora.Una abraçada.

    ResponderEliminar